onsdag 13. januar 2010

Bryllups invitasjoner/ Wedding invitations

Her er litt av grunnen til at jeg ikke har oppdatert bloggen med nye kort i det siste. Min bestevennine Emma skal gifte seg i juli, og spurte meg om jeg kunne hjelpe henne å lage invitasjoner, noe jeg selvsagt sa ja til. Vi har vært frem og tilbake på hvordan hun ville ha dem, men til slutt ble dem altså ferdige! Nå mangler bare bordkort.

This is some of the reason that I have not updated the blog with new cards lately. My bestfriend Emma is getting married in july, and she asked me to help her with making the invitations, something I ofcourse said yes to. We have been back and forth on how she wanted them to be, but at last we are now done with the invitations! Now we just have to make the tablecards.

Invitasjonene og konvolutter for sending./The invitations and the envelopes.





Baksiden av invitasjonene./ The back of the invitations. 

 









Detaljer/Details

Blomsten er en die fra Quickutz, "pop up flowers" settet./The flowe is a die from Quickutz, "pup up flowes" set.










Innbydelse stempelet er fra Kort og Godt. / The "innbydelse" (Invitation) stamp is from Kort og Godt.





Her har vi brukt JustRite stempelet og laget et monogram./ Here we used the JustRite stamps and made a monogram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar