fredag 25. desember 2009

Julen er heeerlig!

Julaften er forbi, jeg er blitt lykkelig eier av 60 Touch Twin Markers tusjer OG en ny stol til hobbyhjørnet!
Tusjene er herlige å fargelegge med, og jeg har alerede testet dem på flere stempelmotiv! Og stolen er herlig å sitte i!

Christmaseve is over, I have become a happy owner of 60 Touch Twin Markers and a new chair for my hobbycourner!
The markers are really good, and I have already tried them on sevral stamped motives! And the new chair is wounderful!

Touch Twin Markers:




Jeg er ganske glad i Whiff of joy stemplene, og det er de som har blitt prøvd ut her. Beklager det dårlige lyset!/Here is four Whiff of joy stamps that I have colored today. Sorry for the bad lights! :




Henry the mouse, close up/Nærbilder:


Denne ble litt mørk syntes jeg, men ble jo ikke SÅ gal.. / I think this one got a bit dark, but now I know which color to use next time, and as you see on the pic over I got it a bit better..






I hope you all have had a great christmas, and will have a wounderfull ending of 2009!

Happy Holidays!

3 kommentarer:

  1. Se her ja, her blir det fargelegging ja....Heldig du som fikk dette i julegave...
    Fortsatt god jul til deg og dine:-)

    SvarSlett
  2. Det skal kansje sies at jeg betalte halvparten selv.. Så det er halvveis gave til meg selv.. :p

    SvarSlett
  3. Åh! Letter misunnele, her e sitt, ja... Har berre 24 farger enda, e....

    SvarSlett