tirsdag 1. desember 2009

Shopping

Jeg har hatt en lang shopingpause nå, og følte trangen for å kjøpe et par nye julestempler og litt annet stæsj. Jeg liker veldig godt Papirloftet og Bikuben, jeg har ikke handlet mye derfra, men de gangene jeg har gjort det, har jeg vært gledelig overrasket både med tanke på service og hvor fort pakken kommer!
Vel, på søndag klarte jeg ikke vente lenger, og skulle sende bestillingen til Papirloftet, (Jeg er stadig innom å fyller opp både handle- og ønskeliste...) og oppdaget at flere av tingene jeg måtte ha for å gjennomføre planen om juleglede gaver var utsolgt! *sukk* Vel, det endte med at jeg tok en titt hos Bikuben hvor de hadde disse tingene, men ikke de stemplene jeg ville ha, dermed endte det med en bestilling hos papirloftet og en hos bikuben. Jeg eeelsker å handle på nett, pakker i posten er ganske gøy! :D

I dag er begge pakkene her! Da jeg gikk ut i dag så jeg pakken fra papirloftet i postkassa, glede! :D Dum som jeg var sjekket jeg ikke gjennom de 10kg med reklame, for når jeg kom hjem og tok alt med meg inn fant jeg også en hentelapp som jeg antar er fra bikuben.. Så må ut igjen å hente den..

Så, til dere som leter etter en hobbybutikk på nett, så kan jeg anbefale både Papirloftet og Bikuben! Jeg er iallefall strålende fornøyd med dem begge. Jeg har også opplevd at det jeg har kjøpt ikke var riktig hos dem begge, ene var min feil den andre gangen var produsenten sin feil, men ingen av butikken var vanskelige når jeg tok kontakt med dem.

Linker til nettbutikkene finner dere på siden her. ;)

Og her er innholdet i pakkene:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar